poniedziałek, 29 lipca 2013

O nas

Mieszkaliśmy w krainie tysiąca jezior. Kochamy podróże i każdy urlop spędzamy w innym kraju.
 Pierwszą samodzielną wyprawę odbyliśmy samochodem do Hiszpanii. Potem były kolejne: Chorwacja, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Skandynawia.
Po podróżach samochodem przyszedł czas na wyjazdy z plecakiem. I tak właśnie zwiedziliśmy Maroko, w następnym roku była Turcja, potem Gruzja. Na nasze wyprawy jedziemy bez szczegółowych planów. Kupujemy tylko bilety na samolot i przewodniki, a reszta układa się zależnie od sytuacji. Przeżyliśmy mnóstwo pięknych chwil i ciekawych przygód. Poznaliśmy przyjaznych ludzi, znaleźliśmy przyjaciół i co roku jesteśmy bogatsi o nowe wspomnienia.
Teraz mieszkamy w Gruzji, w Sighnaghi. To była decyzja szybka, krótka można powiedzieć spontaniczna. Zamieniliśmy pracę na etatach i walkę o przetrwanie na własną działalność i spokojne życie. Z podróży nie rezygnujemy, nie będą one może tak częste, ale będą.
 Jak się to stało, że wybraliśmy Gruzję, kiedy wyjechaliśmy z Polski i jak wygląda nasze życie w Gruzji piszemy na tym blogu.
Zapraszamy do lektury naszego bloga, do komentowania naszych postów, do kontaktu z nami.